2018. 06. 22.
Tissot
Megbizhatobolt.hu - Webáruház értékelés. Mennyi csillagot érdemel ez a webáruház?
Central Watch Kft. információk
Budapest, V. ker. Irányi utca 10.
06-1/311-0936, 06-20/265-0675
info@centralora.hu
Central Watch Kft. szállítási információ

Ingyenes szállítás az ország egész területére!
bruttó 20.000.- Ft felett

Bejelentkezés/Regisztráció
Hozz létre saját fiókot,
A kosár üres
Bejelentkezés/Regisztráció
A kosár üres

Általános Szerződési Feltételek

Általános információk

 

Üzemeltető cég adatai:

Cégszerű elnevezés: Central Watch Kft. - Central Watch Korlátolt felelősségű társaság
Székhely: 1056 Budapest, Irányi utca 10. fsz. 1.
Adószám: 23338588-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-960855
A cégjegyzéket kibocsájtó bíróság: Fővárosi Bíróság mint Cégbíróság
Bankszámlaszám: OTP 11705008 - 29912955
E-mail cím: info@centralora.hu
Telefonszám: 06-1-311-09-36, 06-20-265-0675

Tárhelyszolgáltató:

Cégnév: NetGo.hu Kft.
Székhely: 2100 Gödöllő, Kossuth utca 32. II/6
Telephely: 2100 Gödöllő, Dózsa Gy. u. 13.; 2.em./203. (Centrum irodaház)
Telefonszám: +36-28-200-010
Postázási cím: 2100 Gödöllő, Kossuth utca 32.
E-mail: info@netgo.hu

Az általunk forgalmazott termékeket megtekintheti és megvásárolhatja személyesen belvárosi Central Watch Óraüzletünkben, ahol segítünk a legmegfelelőbb termék kiválasztásában. Bemutatjuk az óra működését, használatát, fémszíjas és kaucsuk szíjas modellek esetén méretre igazítjuk a szíjak hosszát.

Ha nincs lehetősége eljönni hozzánk, akkor Online Webáruházunkban is megvásárolhatja termékeinket az alábbi módon:

  • Telefonon, a 06/1-311-0936 és a 06 / 20-265-0675 telefonszámokon
  • E-mailben, az info@centralora.hu e-mail címre írásban
  • Interneten keresztül, a Kosárba gomb segítségével

 

Internetes felületünkön történő vásárlás menete:

  1. lépés: A Megrendelő a Webáruházban történő böngészés során kiválasztja a megvásárolni kívánt árucikket és a darabszám megadása után a Kosárba gombra kattintva, elindítja a vásárlás folyamatát. Ennek eredményeként az alábbi szöveg jelenik meg egy felugró ablakban: Ön terméket helyezett a kosárba. Részletek a jobb felső kosárboxban. A felugró ablakot OK gombjára kattintva, a webáruházban tovább böngészheti termékeinket és akár újabb termékek helyezhet a kosárba.
  2. lépés: Ha nem kíván több terméket megrendelni, akkor a jobb felső kosárboxban található Kosár áttekintése gombra kattintva, megtekintheti mely termék vagy termékeket helyezett már a kosarába. Amennyiben Ön meg szeretné változtatni a rendelés során kosárba tett termékek darabszámát, Önnek nincs más dolga, csupán a „Mennyiség” oszlopban található „db” előtti rubrikába beírni a termékre vonatkozó helyes rendelés darabszámot. Amennyiben Ön a kosárból törölni szeretné a terméket, kattintson az „X” törlés gombra. Ha nem kíván több terméket megrendelni, akkor Adatok megadása gombra kattintva folytathatja megrendelését.
  3. lépés: Ezen a felületen a rendelés minél gyorsabban történő lebonyolításához szükséges adatokat kell megadni: (a piros csillaggal jelölt mezők kitöltése kötelező)

    - Személyes adatai
    - Számla adatok (abban az esetben, ha ÁFA-s számlát kér a termékről)
    - Szállítási adatok (abban az esetben, ha házhozszállítást kér)
    - Egyéb adatok

    Ha még nem vásárolt áruházunkban, úgy regisztrálhat is oldalunkon így a következő vásárlásnál nem kell megadnia a vásárlási adatokat. Ehhez mindössze be kell írnia egy jelszót a megfelelő mezőbe. Áruházunkban lehetőség van regisztráció nélküli vásárlására. Amennyiben már visszatérő vásárlónk, adatai megadásával továbbléphet.
  4. lépés: Az adatok megadását követően a Átvétel módja gombra kattintva van lehetőség a szállítási mód kiválasztására, illetve a szállítási cím ellenőrzésére és esetleges módosítására.
  5. lépés: Az adatok megadását követően a "Fizetés módja" gombra kattintva van lehetőség van a fizetési mód kiválasztására. Itt érvényesíthető a kedvezményre jogosító kupon a kuponkód megadásával.
  6. lépés: A Rendelés rögzítése gombra kattintva Rendelési adatok oldalon, áttekintheti a teljes rendelését, a megadott adatait leellenőrizheti. A rendelés elküldése előtt még egyszer leellenőrizheti a megvásárolni kívánt termék árát, szállítási költségét, illetve a szállítási és számlázási adatokat és a rendeléshez fűzött megjegyzését. Ha mindent rendben talál, akkor a fogadja el, a cégünk Általános Szerződési Feltételeit és azt követően kattintson a Minden rendben van, kérem a rendelés felvételét gombra. Abban az esetben, ha hibát észlel, a szállítási, vagy a számlázási adatokkal kapcsolatban, akkor a rendelés elküldése előtt kérjük, javítsa ki. A Vissza gomb megnyomásával visszaléphet és javíthat a megadott adatokon.
  7. lépés: Ezt követően egy automatikus e-mailt kap a megadott e-mail címre a komplett rendelésről. A beérkezett megrendeléseket legkésőbb 1 munkanapon belül feldolgozzuk, s ezután további tájékoztatás céljából felhívjuk telefonon. Ha ez nem jár sikerrel, akkor e-mail-ben küldünk további tájékoztatást a megrendelés állapotáról, a megrendelt termék kiszállításáról, vagy átvételének időpontjáról!
  8. A megrendelés teljesítése:

    - készleten lévő termékeink
    megrendelést követően azonnal átvehetőek, kiszállításuk legfeljebb 2 munkanap;

    - az 1-3 munkanap alatt elérhető jelzéssel jelölt termékeink a megrendelést követően 1-3 munkanapon belül átvehetőek, kiszállításuk legfeljebb 6 munkanap;

    - a rendelésre jelzéssel jelölt termékeink esetében az átvétel illetve kiszállítás határidejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel a termék gyártójának visszaigazolása alapján.

 

Az áruházban látható termékek ára az adott árucikk bruttó vételára, amely az általános forgalmi adót tartalmazza. Az ÁFA-s számla adatait kérjük, pontosan adja meg - cég esetén adószám feltüntetését is kérjük - a megrendelése során, mert az elírásokért felelősséget nem vállalunk!

A webáruház üzemeltetője nem vállal semmilyen felelősséget/kötelezettséget az internet jellegéből adódó technikai hibákért, elírásokért, pontatlan árakért. A weboldalon található árak, információk tájékoztató jellegűek és hivatalos visszaigazolásig nem tekinthetőek ajánlatnak.

 


Szállítási feltételek:

  • Minden bruttó 20.000.- Ft-ot meghaladó karóránkat ingyenesen házhoz szállítjuk, az ország egész területére!
  • Óraszíjak és egyéb tartozékok vásárlásakor a bruttó 20.000.- Ft összértéket meghaladó rendelés esetén a szállítás szintén díjmentes.
  • Minden ettől eltérő esetben, bruttó 2.000.- Ft szállítási költséggel tudjuk a termék(ek)et kiszállítani, a Royal Futár Hungária Kft. futárcég segítségével.

A szállítás határideje az alábbiak szerint változik:

  • készleten lévő termékeink esetében a megrendelést követő legfeljebb 2 munkanap;
  • az 1-3 munkanap alatt elérhető jelzéssel jelölt termékeink esetében a megrendelést követő legfeljebb 6 munkanap;
  • a rendelésre jelzéssel jelölt termékeink esetében a kiszállítás határidejét telefonon egyeztetjük a megrendelővel a termék gyártójának visszaigazolása alapján.

 

Adatbeviteli hibák javítása

A rendelés során lehetőség van a kosár tartalmának megtekintésére, illetve módosítására, amennyiben a kosár nem a megrendelni kívánt mennyiséget tartalmazza, úgy a „Mennyiség” oszlopban található adatbeviteli mezőbe írja be a rendelni kívánt mennyiség darabszámát, majd nyomja meg a „Módosítom a darabszámot” gombot. Amennyiben törölni kívánja a kosárban található termékeket, akkor nyomja meg az „X” gombot. A vásárló a rendelés során megadott személyes, szállítási és számlázási adatainak megváltoztatására a megrendelés véglegesítése előtt van lehetőség, illetve regisztrált felhasználóink a személyes fiókjukba belépve adataikat bármikor módosíthatják. A rendelés leadása után észlelet adatbeviteli hibákról e-mail-ben, SMS-ben, és telefonon is tájékoztathat minket, ebben az esetben a rendelés adatait a kérésnek megfelelően módosítjuk.

Ha megrendeléskor véletlenül hibás adatot adott meg, a pontos és akadálymentes kiszállítás érdekében feltétlenül jelezze felénk a hibát!
Ezt megteheti telefonon a 06-1-311-0936 és 06-20-265-0675 (SMS-t is fogad) telefonszámokon, vagy e-mail-ban az info@centralora.hu címre küldött elektronikus levélben.

 

Áru átvételi lehetőségek és fizetési feltételek

A Webáruházunkban megrendelt termékeket az alábbi módon tudja átvenni:

  • Vidékre rendelés esetén, futárral kiszállítva, bankkártyával fizetve a webáruházban
  • Vidékre rendelés esetén, futárral kiszállítva, utánvét, készpénzben fizetve a futárnak
  • Budapestre rendelés esetén, futárral kiszállítva, bankkártyával fizetve a webáruházban
  • Budapestre rendelés esetén, futárral kiszállítva, utánvét, készpénzben fizetve a futárnak
  • személyes átvétel, bankkártyával fizetve a webáruházban
  • Személyes átvétel, készpénzben fizetve
  • Személyes átvétel, bankkártyával fizetve

Személyes átvétel, Central Watch Belvárosi Márkaüzletünkben lehetséges, melynek címe 1056 Budapest, V. Kerület, Irányi utca 5. Az üzlet megközelítésével, nyitva tartásával kapcsolatban az alábbi linkre kattintva kap bővebb felvilágosítást.

Igény esetén lehetőség van a megrendelt áru ellenértékét előre átutalással is kiegyenlíteni.

 

Adattovábbítási nyilatkozat bankkártyával történő fizetéshez

A vásárló elfogadja, hogy a Central Watch Kft.(székhelye: 1056 Budapest, Irányi utca 10.) által a www.centralora.hu felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adataim átadásra kerüljenek az OTP Mobil Kft. (1093 Budapest, Közraktár u. 30-32.), mint adatkezelő részére. A továbbított adatok köre: felhasználónév, vezetéknév, keresztnév, ország, telefonszám, e-mail cím. Az adattovábbítás célja: a felhasználók részére történő ügyfélszolgálati segítségnyújtás, a tranzakciók visszaigazolása és a felhasználók védelme érdekében végzett fraud-monitoring.


Tájékoztatjuk vásárlóinkat, hogy a www.centralora.hu honlapon a kártyás fizetés során forintban történik a tranzakció, függetlenül attól, hogy a kártyabirtokos kártyája nem forint devizanemű.

Az oldalon látható Forintban (HUF) feltüntetett ár csupán tájékoztató jellegű, mert a fizetés a kibocsátó bank terheléskori deviza eladási árfolyama szerint történik.

Az Ön bankszámláján a fizetés beterhelt összege forintban – a kártyatársasági, illetve a kibocsátó banki konverziók miatt – minimálisan eltérhet az árfolyamváltozás következtében.

 

Elektronikus szerződéskötés

  1. Webáruházunkban a termék megvásárlását megelőzően nem kell regisztrálni.
  2. A termék megrendelése során a Megrendelő köteles a rendszer által kért adatokat a valóságnak megfelelően megadni.
  3. A Central Watch Kft. köteles a Vevő részére a megrendelés leadását követő késedelem nélkül e-mail-ben visszaigazolni a leadott rendelést. Amennyiben ez nem történik meg, úgy a Megrendelőt nem köti a megrendelése és nem köteles a kiszállított terméket átvenni. A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a megérkezettnek, amikor az a Central Watch Kft., illetőleg a Megrendelő számára hozzáférhetővé válik.
  4. A Webáruházban leadott rendelések a ráutaló magatartás útján leadott szerződéskötésnek minősülnek. A megrendeléssel, visszaigazolással és a végszámlával létrejövő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt a Central Watch Kft. nem iktatja és a későbbiekben nem lesz hozzáférhető.
  5. A szerződés, a megrendelés és visszaigazolás nyelve kizárólag magyar.
  6. A megrendelés visszaigazolását követően a rendelés leadása során megjelölt módon személyesen, vagy szerződött futáraink által kiszállítással átadjuk a megrendelt terméke(ke)t. Fizetési feltételeket lásd fentebb.
  7. A szerződés nem utal magatartási kódexre.


Adatvédelem

A Central WatchKft., mint a Megrendelő adatainak felelős kezelője mindent elkövet annak érdekében, hogy a rendelkezésre bocsátott adatok kezelés megfeleljen az 1992. évi LXIII. Tv. (Adatvédelmi Törvény) továbbá az egyéb vonatkozó magyar jogszabályok rendelkezéseinek.

Megrendelőinktől csak olyan személyes vagy céges adatokat kérünk, amelyek szükségesek a megrendelés lebonyolításához.

A Central Watch Kft. kötelezettséget vállal arra, hogy a Megrendelő személyes adatait harmadik fél részére nem szolgáltatja ki, kivéve melyek a megrendelt termék(ek) kézbesítésének vagy kiszállításának végrehajtásához szükségesek; valamint a megrendelés teljes lebonyolítása után az adatokat töröljük adatbázisunkból. (Kivéve, ha megrendeli cégünk Hírlevelét)

 

Tulajdonjog fenntartás

A Central Watch Kft. a termék vételárának teljes kiegyenlítéséig a termék tulajdonjogát fenntartja.

 

A vásárlástól való elállás joga

A Megrendelőt megilleti a termék kézhezvételének napjától 15 munkanapon belül indoklás nélküli elállás joga. Írásban történő elállás esetén (e-mailben, faxon vagy postai levélben) azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. Elállás esetén a Central Watch Kft. a Megrendelő által kifizetett összeget az áru visszaszolgáltatását követően legkésőbb 30 napon belül visszatéríti. Az elállási jog gyakorlása során az áru visszaszolgáltatásának költségeit a Megrendelő köteles viselni. A Megrendelőt ezen felül egyéb költség nem terheli. A visszaszállítás helye a Central Watch Kft. által megadott telephely (1056 Budapest, Irányi utca 10.), ahová előre egyeztetett időpontban személyesen is visszahozható a termék. Nem áll módunkban a visszaküldött csomagokat utánvétellel átvenni, így kérjük az árut "Kísérőlevél belföldi postacsomaghoz" zöld színű nyomtatvánnyal, de legfőképpen futárszolgálattal feladni. A Central Watch Kft. kizárólag sérülésmentes, hiánytalan állapotban visszaszolgáltatott termékek esetén köteles a teljes vételárat visszatéríteni a Megrendelő részére. A díszdobozban kiszállított órák esetében a Megrendelő a díszdobozt is köteles visszaszolgáltatni, mert az a termék része. A Central Watch Kft. követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését!

 

A szerződés hatálya

A jelen dokumentumban meghatározott szerződési feltételekkel szabályozni kívánt vásárlás a megrendelés jóváhagyásával, és visszaigazolásával, valamint a megrendelés teljesülésével zárul le.

 

Budapest, 2015. 08. 04.

Central Watch Kft.

Az általános Szerződési Feltételeket letöltheti PDF formátumban: letöltés